Tsekkaa myös foorumi osoitteessa http://spinaround.niceboard.net/

lauantai 8. joulukuuta 2007

Tankotanssivallankumous!

Onpa uskomatonta että meillä on Suomessakin nyt oma tankotanssiblogi ja -foorumi, sekä yksi koulu. Ja ensi keväänä järjestämme ensimmäiset pole jamit Helsingissä! Aika ja paikka ovat vielä auki, mutta luultavasti helmikuu, ja toivottavasti Rock The Polen tiloissa jos Marialle ja kumppaneille sopii. Minä tuon omat pyörivät X-poleni mukaan.

Olen itsekin saanut jo uutta tietoa tästä blogista. En ehtinyt kuin lukea että Jamilla on julkaissut oman DVD-sarjansa kun olin jo klikannut linkkiä ja edennyt tilaamaan :) ! Ja nuo videot Felixistä ja Barcelonan kisoista ovat loistavat, samoin kuin Jamillan Aries-esitys. Löytyisikö vielä alan uranuurtajavideo elikkäs Jamillan Bond-girl-rutiini, jolla hän voitti Australian kisat vuonna 2005? Ja jos Pantheralta löytyy jotain, olisi tosi mahtavaa. Minä olen yrittänyt etsiä mutta todella harvoin löydän hänen videoitaan.